Minulý rok sme Slovensku aj celému svetu ukázali, že na konci evolúcie nie je krása. Zhmotnili sme predstavu, ako možno budú vyzerať zvieratá budúcnosti, ktoré sa budú musieť prispôsobiť neustále sa zhoršujúcim podmienkam životného prostredia.

Tento rok sme išli ešte ďalej a krásu sme ukradli aj z umenia. Labutie jazero? Také niečo budeme poznať už iba z rozprávania. Zmení sa totiž na olejové!

Spojili sme svet krásneho a krehkého svetoznámeho baletu a ponurej vízie budúcnosti. V spolupráci s reklamnou Agentúrou EFFECTIVITY POWERED BY PUBLICIS a produkciou Protos Production sme vytvorili kampaň, ktorá sa pýta, či sa zmeníme my alebo príroda. Hlavnú hudobnú melódiu z Labutieho jazera pre nás upravil Matúš Široký.

Romina Kolodziej

Výzvy spracovať túto myšlienku ako televízny spot sa chopil známy režisér Jonáš Karásek a tvárou kampane sa stala fenomenálna prvá sólistka Baletu Slovenského národného divadla Romina Kołodziej. Stvárnila čistú a nevinnú labuť, ktorá sa pretancuje až k svojej smrti. Nič už totiž nie je, ako bolo predtým.

Mrazivú kampaň môžete vidieť na billboardoch, citylightoch, ale aj online. Podarilo sa nám dohodnúť aj spoluprácu s populárnym kníhkupectvom Martinus. Čoskoro sa dozviete akú.

Tešíme sa z našej novej komunikácie aj zaujímavých spoluprác a veríme, že sa vám zapáčia tiež.

Komentáre