Krásu nášho sveta berieme ako samozrejmosť. Ak sa však nezmení nič, zmení sa úplne všetko! Ako to bude vyzerať, keď všetko pekné v prírode už bude iba spomienkou?

V rámci proma nášho festivalu sme spolu s reklamnou agentúrou EFFECTIVITY POWERED BY PUBLICIS rozpracovali myšlienku „Na konci evolúcie nie je krása“. Pohrali sme sa najmä s oblasťami, ktoré majú veľa fanúšikov. Krásu sme totiž ukradli z kníh aj z filmov!

Keď počas týchto dní navštívite webstránku kníhkupectva Martinus, nájdete tam originálnu knižnú kolekciu z budúcnosti. Preklikajte si ju a prečítajte si, aký je príbeh Knihy vyklčovaných džuglí a zistite, Kto chytá v shite alebo zažite dobrodružstvo 20 000 míľ pod morom odpadkov. Výstavu knižiek smutnej budúcnosti nájdete aj priamo v Hoteli Tatra počas celého festivalu. A pretože informácie znamenajú moc, budeme veľmi radi, ak vás inšpiruje niektorá knižka z martinusáckej kolekcie Zelené čítanie.

Klasika získala novú tvár aj v kinematografii. Zabudnite na „Spievanie v daždi“. V budúcnosti bude populárne „Spievanie v kyslom daždi“! Upravili sme plagáty viacerých filmových evergreenov, ktoré uvidíte vystavené aj v bratislavskom Kine Mladosť.

Dúfame, že aj touto cestou ľudí prekvapíme a donútime ich zamyslieť sa nad dopadom súčasného životného štýlu na budúcnosť sveta. Pretože ak máme prírode pomôcť, musíme sa zmeniť. Už včera totiž bolo neskoro.

Komentáre